Al 2-lea post, a nustiucata pierdere


Cat de adevarat este acest cantec.

Oare cate posturi ca acestea voi scrie ? Si oare cand va fi urmatorul ? Evident intre Irinel si Sorin s-au mai stins multi oameni de langa noi. Am fost prea ocupat ca sa ii vad. Prea sarac sa ii pot ajuta. Prea impietrit sa imi pese. De astazi de la ora 2 de cand am auzit vestea (cu o intarziere de vreo 5 ore) ca Sorin s-a stins, pana acum, mi-au trecut tot felul de ganduri. Sa scriu? Sau sa nu scriu despre ceea ce simt. Ceea ce scriu ramane. Poate imi va fi de folos si mai tarziu poate iti va fi de folos si tie. Evident nu va asteptati ca ce veti citi sa aiba vreo ordine logica ci pur si simplu gandurile care se lupta in mine le voi lasa libere sa iasa. Nu stiu daca are rost sa scriu aici despre Sorin oricum gandurile aceastea vor insemna ceva doar pentru cei care l-au cunoscut asa ca nu pot sa spun despre Sorin decat ca a fost unul din oamenii care pe mine m-au influentat in cateva feluri. Am invatat de la Sorin sa afirm doar ceea ce cred cu convingere si ceea ce cred sa sustin cu toata convingerea. Am invatat de la Sorin ca niciodata nu este suficient cat citesti din Biblie cat te rogi si cat studiezi adancimile Cuvantului lui Dumnezeu. Am invatat ca nu este niciun loc si niciun timp nepotrivit pentru vestirea evangheliei si ca nu este niciun efort prea mare pentru a fi o incurajare pentru fratele tau care este in suferinta. Am invatat de la el ca Dumnezeu ne cere sa credem in puterea Lui chiar daca Dumnezeu e Suveran si face ce vrea. Am invatat ca cui i s-a iertat mult, iubeste mult.
Astazi, cred ca mai puternic ca nicio data, mi-a venit in minte intrebarea: „Eu cand urmez?”. Oare maine ma voi mai trezi? Oare voi mai sarbatori urmatorul Craciun? Ce va ramane in urma mea? Voi fi fost folositor macar unui singur om? Va spune cineva in urma mea „Existenta acestui om a contat pentru mine” ?

Pe baza dragostei lui Cristos pe baza iertarii Lui primite prin credinta ne vom revedea. Cand ? Dumnezeu hotaraste.

Sorin Madi si familia pe la noi

Alexandria 2009

~ de Beniamin Enache pe Decembrie 29, 2009.

3 răspunsuri to “Al 2-lea post, a nustiucata pierdere”

  1. Benjib,
    Cred ca fiecare experienta de genul asta ar trebui sa ne faca mai constienti ca „in curand ne vine randul” Chiar daca este o experienta trista, imi place cum te asterni pe „tastatura”.

  2. Imi pare rau pentru pierderea ta. Chiar daca stim finalitatea, despartirea de o persoana draga sufletului, fie si pentru un anumit timp, produce durere. este inevitabil.
    Intrebarile tale nu-mi sunt straine. Mi le pun adesea…
    Cat despre : „voi fi fost folositor macar unui singur om?…”. Raspund in dreptul meu: mie mi-ai fost folositor, imi esti si vei fi cat vei trai. La trecut: prin sfaturi,..in prezent+viitor..prin simpla prezenta. Tu si Adela sunteti o binecuvantare pentru mine, si veti ramane asa. Sunt convinsa ca ai influentat pe multi, si nu vei inceta sa faci aceasta.
    fiti binecuvantati!

    • Oare ce avem si sa nu fi primit? Domnul sa fie Laudat Crina.
      Sa ai un an nou plin de binecuvantari alaturi de Domnul tau!

Lasă un răspuns

 
